Stručni rad
https://doi.org/10.32862/k1.15.1.3
Što bi Isus učinio u modelu poučavanja na daljinu?
Maja Seguin orcid.org/0000-0003-0990-9977 ; Visoko evanđeosko teološko učilište u Osijeku – visoka škola
Puni tekst: pdf (129 KB) | str. 49-62 |
Sažetak
Uslijed prelaska s tradicionalnog na virtualno poučavanje, nastaju razna pedagoška preispitivanja te je nužno omogućiti učiteljima primjer pristupa poučavanju i učenju. Ovaj članak daje pregled modela poučavanja koji je Isus koristio, posebice prispodobe ili parabole, ističe model suvremenoga konstruktivističkog poučavanja te izdvaja karakteristike konstruktivizma u Isusovu modelu. Sve to predstavlja osnovu za praktične savjete u današnjem kontekstu poučavanja na daljinu, odnosno u virtualnom kontekstu. Članak izdvaja karakteristike Isusa kao učitelja koje suvremeni učitelji mogu preslikati u svom kontekstu te završava smjernicama za daljnja moguća područja istraživanja.
Ključne riječi
prispodobe; parabole; konstruktivistički pristup procesu učenja; učenje na daljinu; online učenje
Hrčak ID: 257880